topbella

Isnin, 19 Disember 2011

Selamat Hari Tua...hehehe

بسم الله الرحمن الرحيم



Salam kerinduan buat semua sahabat(pengunjung) taman hati ini ^_^ Sahabat sihat? Semoga sihat zahir dan rohani ya… Buat sahabat yang tidak berapa sempurna kesihatannya, saya ucapkan “syafakallah/syafakillah” semoga cepat sihat dan diberikan keceriaan olehNya.. InsyaAllah.

Hari ini, 19 Disember 2011 merupakan hari yang sangat dinantikan oleh 3 orang yang saya sayang di bumi Malaysia ini. Nak tahu siapa mereka? Mereka ialah Kak Ya, Kak Yati dan Adik Mas. Hari ini merupakan hari tua mereka bertiga..huhuhu.

Selamat Hari Lahir buat kalian bertiga. Semoga panjang umur dan diberkati umurnya. Dipermudahkan segala urusan serta diberikan kebahagiaan duniawi dan ukhrawi. Buat Kak Yati, semoga cepat kahwin… Huhuhu tak sabar nak pergi berewang di rumah akak… Hehehe

Semoga hari-hari yang kalian lalui memberikan sejuta ketenangan dan kedamaian dalam diri serta kehidupan kalian di bawah naungan kasih sayang Illahi. Buat Kak Ya, walaupun sudah lama kita tidak bersua, adik di sini sentiasa mengingati akak dan rindu akak selalu. Pasti tersenyum apabila teringat detik pertemuan kita 4 tahun lalu. Tak sangka ukhwah kita berpanjangan hingga ke saat ini. Syukur Alhamdulillah (◠‿◠) Semoga akak sentiasa sihat dan rajin-rajin makan ubat ya kak ^_^

Buat Adik Mas yang gendut =p jangan nakal-nakal ya... Semoga menjadi muslimah dan anak yang solehah. Belajar rajin-rajin supaya dapat memberi manfaat kepada agama Islam, bangsa dan negara. Chaiyok2!

Akhir kalam, sayang kalian bertiga kerana Allah. InsyaAllah ^_^ Tidak lupa juga buat sahabat-sahabat yang lahir pada hari ini... Sanah Helwah ya! (◠‿◠)



Hari ini hari lahirmu, hari yang bertambah lagi usiamu, hari ini akan bertambah lagi tanggungjawabmu, hari ini akan menjadikan dirimu matang dek ujian yang mendatang, hari ini akan menjadi saksi ketabahan dirimu menempuh onak duri, hari ini Allah telah memendekkan lagi jarakmu denganNya, semakin berkurang tempoh beramal, semakin kubur mempersiapkan tempat untukmu, semakin bersedia malaikat maut datang menjemputmu, semakin dekat masa amalan dihitung, dan semakin hampir haruman firdausi denganmu... renungkan.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Silakan... Jangan segan-segan! ^_^

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Foto Saya
Lukluk Sofea
Johor, Malaysia
Salam Ukhwah ^_^ Semoga perkongsian ini bermanfaat... =)
Lihat profil lengkap saya